Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

GYIK – Gyakran ismételt kérdések „Nagy dobás a NESTLÉ-vel!” nyereményjáték

Melyik NESTLÉ márkák vesznek részt a promócióban?

Kizárólag a Balaton, Cherrios, Chocapic, Cini Minis, Cookie Crisp, Nestlé Fitness, Nescafé, Nesquick, Maggi, Smarties márkák vesznek részt a promócióban. A promócióban részt vevő termékek és üzletek listájáról a Játékszabályzatban tájékozódhatsz.

Mettől meddig tart a nyereményjáték?

A promóció 2020. február 27-től 2020. április 1-jéig tart. A nyereményjáték teljes időtartama alatt minden nap játszhatsz.

Hogyan vehetek részt a nyereményjátékban?

Vásárolj egyidejűleg legalább 2 darab, a promócióban résztvevő márkákat. Regisztrálj, majd a vásárlást igazoló blokk adatait (AP-kód és nyugtaszám), a vásárlás dátumát, továbbá a megvásárolt termék típusát és kiszerelését töltsd fel a nyereményjáték időtartama alatt a www.nyerjanestlevel.hu/nagydobas oldalon vagy a www.facebook.com/igyteljesazelet weboldal üenetküldő rendszerén keresztül.

Ki vehet részt a promócióban?

A promócióban részt vehet minden 18. életévét betöltött, Magyarországon állandó lakhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkező természetes személy, kivéve
  • a Szervezők vezető tisztségviselői, munkavállalói, megbízottjai és azok közeli hozzátartozói (Ptk. 685. § b.),
  • a Játék lebonyolításában részt vevő egyéb közvetlen közreműködők és azok közeli hozzátartozói (Ptk. 685. § b.),
  • valamint a Játékban résztvevő termékeket árusító kereskedelmi egységek, illetve ezek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, vagy velük munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban állók, és mindezen személyeknek a Ptk. 8:1. § (1) bek. 2. pontjában meghatározott hozzátartozói.

Hova kell feltöltenem a kódot?

A kódot a www.nyerjanestlevel.hu/nagydobas weboldalon vagy a vásárlást igazoló blokk fotóját a www.facebook.com/igyteljesazelet/ weboldal üzenetküldő rendszerén keresztül kell feltöltened.

Hogyan történik a nyeremények sorsolása?

A napi nyeremények esetében a Játék során napi 1 db előre sorsolt nyerő időpontot határoz meg a Lebonyolító. Amennyiben a kódfeltöltésed az előre sorsolt időpontban, vagy az azt követő legkorábbi időpontban történt, megnyerheted a napi nyereményt. A főnyeremény sorsolása 2020. április 7. napján 09:00-kor történik a Lebonyolító telephelyén, közjegyző által.

Mit nyerhetek?

Napi nyeremény
A promóció ideje alatt napi 1 db nyereményt sorsolunk ki, ez a promóció alatt összesen 35 db nyereményt jelent. Nyeremény: 1 db 25.000 Ft értékű LIDL vásárlási utalvány, melyet 3 évig díjmentesen felhasználhatsz fizetésre az egyenleg erejéig valamennyi magyarországi LIDL üzletben. A felhasználás részletes szabályait a LIDL üzletekben elérhető Szerződés tartalmazza, illetve megtekinthető a www.lidl.hu/ajandekutalvany címen.
Főnyeremény
1 db 1.000.000 Renault Clio személyautó
A nyereményautó részletes leírását a Játékszabályzatban találod.

Hogyan történik a nyeremények érvényesítése?

A nyereményt és az azzal kapcsolatos információkat az általad, a regisztráció során megadott e-mail címre a Lebonyolító ügynökség továbbítja. Ritkán, de előfordulhat, hogy az értesítő email a Spam/Levélszemét mappába érkezik, így ezt is ellenőrizd a kapcsolatfelvétel során.

Mikor értesülök róla, hogy nyertem?

A kódfeltöltés után 24 órán belül értesítést kapsz a regisztrációkor megadott e-mail címedre, hogy a feltöltött kóddal nyertél-e napi ajándékot.

Mit kell megőriznem a kódbeküldést követően?

A játék végétől számított 90 napig mindenképpen őrizd meg a vásárlást igazoló blokkot, amivel játszottál, valamint a hozzá tartozó tételes blokkot/számlát, mert nyereményedre való jogosultságodat ezzel kell igazolnod. Ha esetleg nem nyertél, akkor is őrizd meg a nyugtát, mert tartaléknyertesként is kizárólag ennek ellenében veheted át a nyereményedet.

Mit kell tennem, ha nyertem?

Ha nyertél, egy e-mail üzenetet fogsz kapni. Ezután nyertességedet igazolnod kell a vásárlást igazoló blokk bemutatásával. Kérlek, készíts egy jó minőségű fotót a nyertes blokkodról és küldd el csatolmányként a nagydobas@wonderduck.hu email címre. Amennyiben a beküldött fotó nem megfelelően azonosítható, úgy az eredeti blokk vagy számla postai úton való beküldése szükséges a Wonderduck Agency Zrt. részére, az 1118 Budapest Rétköz utca 31. fszt. 1. címre (érdemes ajánlott küldeményként feladnod és a feladás előtt lefotóznod a blokkot).

Hogyan és mikor jutok a nyereményemhez?

Az egyes nyeremények átadási időintervalluma változó, erről a Játékszabályzatban tájékozódhatsz, illetve kollégáink a kapcsolatfelvétel során is igyekeznek kellő információt biztosítani a kiküldésről.

Hány ajándék nyertese lehetek?

A Játék teljes időtartama alatt maximum 1 db napi és 1 db főnyeremény átvételére lehetsz jogosult.

Mi a teendőm, ha további kérdéseim lennének?

A Játékkal és a termékekkel kapcsolatos kérdés vagy észrevétel esetén a Nestlé Fogyasztói Szolgálat áll rendelkezésre a 06-80-442-881 telefonszámon vagy az info@hu.nestle.com email címen. Technikai kérdésekkel és a nyereményekkel kapcsolatban érdeklődj a nagydobas@wonderduck.hu email címen.